Σάββατο 15 Μαΐου 2010

Δέκα μέρες μετά...

Δέκα μέρες μετά,  ο κουρνιαχτός από τα αποκαϊδια της Marfin και την εν ψυχρώ δολοφονία των τριών παιδιών δεν λέει να κατακαθίσει, το πολιτικό σκηνικό δείχνει ότι κλυδωνίζεται,  το ΔΝΤ και η Ευρωπαϊκή Ένωση  μας τραβούν καθημερινά το αυτί και μεταβάλλουν βίαια την κοινωνική ισορροπία της πατρίδας μας.
Αναδιφώντας τις απαντήσεις των αναγνωστών του blog στις μέρες που πέρασαν θα βρούμε σχόλια επικριτικά για τη στρατηγική της ομοσπονδίας, σχόλια που ζητούν περισσότερη ενημέρωση για το νέο νομοσχέδιο, σχόλια που υπονούν επιλεκτική δράση εναντίον συγκεκριμμένων σχολείων.
Ας πούμε λοιπόν ξεκάθαρα ότι το νομοσχέδιο μας έφερε πολλά χρόνια πίσω. Ίσως και πιο πίσω από το ν.682/77. Η προστασία που το σύνταγμα προβλέπει για τους εκπαιδευτικούς τερματίστηκε οριστικά. Οι απολύσεις θα γίνονται πλέον ανεξαρτήτως προϋπηρεσίας, χωρίς να έχει ξεκαθαρισθεί αν θα είναι αναιτιολογητες ή όχι , μία τον χρόνο ανά σχολική βαθμίδα, ξεκινώντας από του χρόνου. Οι μειώσεις ωραρίου πλέον επιτρέπονται και γίνονται έτσι  αντικείμενο συναλλαγής. Η αναστολή ή κατάργηση τμημάτων δεν οδηγεί πλέον στη δημόσια εκπαίδευση. Μοναδική "παρηγοριά στον άρρωστο" η πρόβλεψη για μεταφορά στη δημόσια εκπαίδευση όσων απολύονται λόγω κατάργησης σχολικών μονάδων, η οποία παρέχει μια σχετική ασφάλεια στις δύσκολες μέρες που έρχονται.
 Μιλώντας με ανθρώπους που έζησαν από κοντά τις κινητοποιήσεις του 2002 μου έλεγαν ότι μπορεί τότε οι πορείες και να μην ξεπερνούσαν ίσως τα 100-150 άτομα αλλά η πολιτική συγκυρία σε συνδυασμό με τις κρίσιμες επιλογές της συνδικαλιστικής ηγεσίας, ήταν εκείνη που έφερε το ν.2986/2002. 
Σήμερα μπορεί η απεργία μας να είχε μεγαλύτερη επιτυχία και η πορεία μας τεράστια συμμετοχή συγκρινόμενη με το πρόσφατο παρελθόν αλλά σίγουρα η πολιτική συγκυρία δεν μας ευνοούσε.
Πρέπει, νομίζω να επαναεκτιμήσουμε το πολιτικό σκηνικό που διαμορφώνεται, να εκμεταλευτούμε τη δυναμική που φαίνεται ότι έχει αναπτυχθεί στα ιδιωτικά σχολεία, να ρίξουμε γέφυρες με την ΟΛΜΕ και ΔΟΕ και προπαντός να βγούμε εμπρός επιθετικά, κανόντας σαφές ότι δεν είναι πλέον ανεκτή καμία παράβαση της σχολικής νομοθεσίας. Να θέσουμε θέμα ισοτιμίας των τίτλων που δίνουν πλέον τα ιδιωτικά σχολεία και κυρίως να δραστηριοποιηθεί ο καθένας μας.

Ενημερώστε τα κατά τόπους πρωτοβάθμια σωματεία και την ομοσπονδία για συγκεκριμμένες  παρατυπίες και παρανομίες στο χώρο τον ιδιωτικών σχολείων  ώστε να κινηθούν με αναφορές στους προίστάμενους των γραφείων.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ BLOG ΓΙΑ ΤΑ  ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΝ. ΑΣ ΘΕΣΟΥΜΕ ΤΕΡΜΑ ΣΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΗΣ ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ.  ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΜΑΣ ΕΥΝΟΕΙ

33 σχόλια:

  1. Ως εκπαιδευτικοί χρειάζεται να μας δοθεί η δυνατότητα να σχολιάζουμε τα θέματα των πανελλαδικών.
    Επιπλέον να μην μένουμε στο ρόλο του σχολιασμού αλλά να μπορούμε να δημιουργούμε και δικά μας θέματα όπως γινόταν στο παλιό forum .
    H ενημέρωση με στοιχεία μέσω του Blog για τα σχολεία που παρανομούν δεν θέτει τέρμα στο καθεστώς ατιμωρησίας αλλά απλώς επιβαρύνει περισσότερο την θέση μας !!!
    Ας εφαρμοστεί η νομοθεσία , σε πρώτη φάση κάθε μήνα έλεγχο των μισθολογικών καταστάσεων !!! Αυτό να ζητήσει η ΟΙΕΛΕ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. λογω του μεγάλου όγκου..ακολουθουν 2 επιστολες
    ΕΠΙΣΤΟΛΗ (1)
    Υποθέτω ότι σε στιγμές έντασης και ανατροπών, η προσήλωση στο παρελθόν, δεν είναι το ζητούμενο (ή μήπως είναι;). αντί αυτού, μερικές απορίες, οι οποίες δεν είναι ανάγκη να απαντηθούν:
    1. Οι ιστορικές ή άλλες συγκυρίες, βεβαίως και παίζουν κάποιο ρόλο στις διεκδικήσεις των συνδικαλιστικών φορέων. Τι είναι όμως πιο αποφασιστικό; Οι συγκυρίες από μόνες τους ή δημιουργία κατάλληλων και ευνοϊκών συγκυριών; Και αν οι συγκυρίες αυτή τη φορά δεν ήταν με το μέρος μας, αυτό σημαίνει εκπτώσεις στις διεκδικήσεις και στον διάλογο; Πως αλλιώς να εκληφθεί αυτό που διάβασα στο non-paper σχετικά με το αποτέλεσμα της τριμερούς διαβούλευσης: «…οι απολύσεις των νεοπροσλαμβανομένων γίνονται ως εξής: α) στο τέλος του 3ου, 4ου και 5ου έτους υπηρεσίας του εκπαιδευτικού μπορεί να απολύεται ένας εκπαιδευτικός ανά σχολική μονάδα αναιτιολόγητα…»
    Από πότε μια ηττοπαθής λογική ανάγεται σε σημείο συμφωνίας;
    2. Γιατί τώρα «..να βγούμε επιθετικά κάνοντας σαφές ότι δεν είναι πλέον ανεκτή καμία παράβαση της σχολικής νομοθεσίας..»; Αυτό έπρεπε να είναι απαίτηση διαχρονική και όχι συγκυριακή.
    3. Γιατί τώρα υπό το βάρος της συντριβής, η συνεργασία με ΟΛΜΕ και ΔΟΕ;
    4. Γιατί τώρα , ξαφνικά, να δραστηριοποιηθεί ο καθένας μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΠΙΣΤΟΛΗ(2)
    Τέλος πάντων….πολλά «γιατί» και ερωτήματα, αλλά ας περάσουμε στις προτάσεις.
    1. Για έναν κλάδο, όπως ο δικός μας, ο οποίος δεν είναι εκπαιδευμένος και ζυμωμένος με το πεζοδρόμιο (πολλές οι αιτίες για αυτό!!!), η απαίτηση τον καιρό αυτό για απεργίες, μάλλον θα κατέληγε σε φιάσκο. Να βρεθούν εναλλακτικές μορφές αγώνα, όπως αυτή που πρότεινα σε παλαιότερη ανάρτηση, για δημιουργία ομάδων με σκοπό το κλείσιμο ενός σχολείου κάθε εβδομάδα. Φυσικά οι μορφές αγώνα, είναι θέμα συζήτησης μεταξύ όλων των ενδιαφερομένων.
    2. Συνεντεύξεις τύπου, ενημέρωση εφημερίδων, και κυρίως προγραμματισμένες συναντήσεις με γονείς, έτσι ώστε όλοι να ενημερωθούν όχι μόνο για την νέα εκπαιδευτική κατάσταση, αλλά και για την κατάσταση των παρανομιών και των αυθαιρεσιών των σχολείων που φοιτούν τα παιδιά τους.
    3. ΝΑΙ, συνεργασία με ΟΛΜΕ και ΔΟΕ, στην βάση των κοινών μας διεκδικήσεων (άλλωστε δεν είναι μόνο ότι όλοι μας ήμαστε εκπαιδευτικοί, αλλά ότι η λαίλαπα των νέων «σοσιαλιστικών» μέτρων μας παρασύρει όλους!). Συνεργασία τώρα και στο μέλλον, και όχι συγκυριακά και όποτε οι συνθήκες δεν μας ευνοούν. Στα πλαίσια αυτής της συνεργασίας, να ζητήσουμε από τις τοπικές ΕΛΜΕ, να χαιρετίζουμε τις συνελεύσεις τους, να ενημερώνουμε σε αυτές τους συναδέλφους του δημόσιου όχι μόνο για τα δικά μας θέματα, αλλά να θίγουμε σε αυτές και να ξεμπροστιάζουμε τους διάφορους αιρετούς συναδέλφους τους που δρουν αβανταδόρικα υπέρ των επιχειρηματιών της εκπαίδευσης (μια τέτοια παρέμβαση σε συνέλευση, έχω ήδη ζητήσει από την τοπική ΕΛΜΕ στον νομό Αργολίδας).
    4. Όπως πάλι ανέφερα σε παλαιότερη ανάρτηση, δημιουργία επιτροπών, όπου θα καταγράφονται από εδώ και πέρα οι «παραιτήσεις»-απολύσεις συναδέλφων, και η «αιτιολογία»της «παραίτησης»τους.
    5. Μαζικές καταγγελίες στις διευθύνσεις για τις παρανομίες και τις αυθαιρεσίες σε όλα τα επίπεδα των επιχειρηματιών της εκπαίδευσης. Και αν υπάρχει πάλι εκ μέρους αυτών (των διευθύνσεων) η γνωστή συγκάλυψη, τότε επιτόπου παρουσία εισαγγελέα, σε περίπτωση παρανομιών όπως τα μαθήματα που γίνονται Σ/Κ, η καταστρατήγηση των ωρολόγιων προγραμμάτων κτλ.
    6. Για να εξακολουθήσουμε να είμαστε μάχιμοι,, τέλος στις συνδικαλιστικές ηγεσίες. Συμμετοχή στα όργανα εκ περιτροπής και εναλλακτικά όλων των συναδέλφων. Διότι έτσι: και η ηγεσία δεν θα μπορεί να εφαρμόσει την οποιαδήποτε «λαιτ" συναλλαγή, και τα προβλήματά μας δεν θα είναι υπόθεση μιας πεφωτισμένης ηγεσίας, αλλά υπόθεση όλων μας!!
    7. Επιτέλους! Τα μέλη της ΟΙΕΛΕ και των ΣΙΕΛ να εξαπολύσουν εκστρατεία ενημέρωσης των συναδέλφων στην επαρχία, ΤΩΡΑ!!. Όπως πάλι έχω αναφέρει σε παλαιότερη ανάρτησή μου, τουλάχιστον στην Αργολίδα εκτός από ανημέρωτοι και αδιάφοροι, είναι τρομοκρατημένοι οι συνάδελφοι. Προς επίρρωση του παραπάνω, να αναφέρω την προσωπική μου «περιπέτεια»: Ως ο μοναδικός ιδ. Εκπαιδευτικός με δραστηριότητα, είχα την ευτυχία (το εννοώ) όχι μόνο να κοντραριστώ με την εργοδοσία, αλλά και την ατυχία να μη μου μιλά η πλειοψηφία των «συναδέλφων», μην τυχόν και τους δουν οι εργοδότες να μιλούν μαζί μου!
    Τέλος
    Για όσους δεν κατάλαβαν……Η ΜΑΧΗ ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ!!!!
    ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπορεί κάποιος να μου διευκρινίσει τι εννοούμε «παρηγοριά στον άρρωστο», νομίζω ότι δεν αφορά το σύνολο των εκπαιδευτικών που τα σχολεία τους στο μέλλον θα κλείσουν , η πρόβλεψη εκτιμώ και το γράφω με κάθε επιφύλαξη έχει να κάνει με όσους μέχρι 30/06/2010 έχουν συμπληρώσει εξαετία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητοί κύριοι της ΟΙΕΛΕ, παρακολουθώ τα τεκταινόμενα με μεγάλη ανησυχία. Οι εξαγγελίες για "κυνήγι" των παρανομούντων σχολείων νομίζω ότι είναι κατόπιν εορτής, όπως επίσης θεωρώ ότι οι αντιδράσεις της ομοσπονδίας ήταν χαρακτηριστικά αργές όλο αυτό το διάστημα που και οι πέτρες ήξεραν ότι ο νόμος πήγαινε για αλλαγή. Οι συνάδελφοι είναι τρομοκρατημένοι, το έχετε πάρει χαμπάρι; Κάντε ό,τι μπορείτε γιατί στις επόμενες εκλογές δε θα ψηφίζει κ α ν ε ί ς!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στην απεργια στις 20/5 Το πανο της ΟΙΕΛΕ θα ειναι κατω και μεσα σε αυτο της ξεπουλημενης ΓΣΕΕ?
    Να γνωριζουμε για να πραξουμε αναλογα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απο zougla gr.
    Κανονικά «κουδούνι» αύριο στα ιδιωτικά σχολεία

    Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 19 Μαΐου 2010, 15:11

    Κανονικά θα λειτουργήσουν την Πέμπτη τα ιδιωτικά σχολεία σε όλη τη χώρα, καθώς δάσκαλοι και καθηγητές που εργάζονται στον ιδιωτικό τομέα δεν θα συμμετάσχουν στην 24ωρη απεργία ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ.

    Με ανακοίνωσή του, ο Σύνδεσμος Ιδρυτών Ελληνικών Ιδιωτικών Εκπαιδευτηρίων διευκρινίζει ότι τα σχολεία θα είναι αύριο ανοικτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λόγω των νέων μέτρων, η υγεία μου καταρρέει, επίσης η πολιτική μυωπία και πρεσβυωπία μου τελευταίως, βρίσκεται και αυτή σε ύφεση, ζήτησα από την σύζυγό μου, να μου διαβάσει την παρακάτω ανακοίνωση του Συνδέσμου Ιδρυτών Ελληνικών Ιδιωτικών Εκπαιδευτηρίων (ΣΙΕΙΕ). Μου είπε, θα σου κάνω μια ελεύθερη ανάγνωση του κειμένου, διότι λόγω της αδυναμίας σου τον τελευταίο καιρό, δεν θα μπορείς να παρακολουθήσεις το κείμενο πιστά.

    Ο Σύνδεσμος Ιδρυτών Ελληνικών Ιδιωτικών Εκπαιδευτηρίων που εκπροσωπεί τα Ιδιωτικά Σχολεία όλης της χώρας, αυτά που λειτουργούν στο μέτρο του δυνατού νόμιμα, αλλά και αυτά που για διάφορους λόγους λειτουργούν παράνομα, καταστρατηγώντας την ισοτιμία μεταξύ ιδιωτικής και δημόσιας εκπαίδευσης, ανακοινώνει ότι τα μέλη του (όλα αυτά που αναφέραμε παραπάνω, κι επίσης αυτά που θα αρχίσουν μετά την λήξη των πανελλαδικών εξετάσεων , κατά παράβαση του νόμου, τα φροντιστηριακά μαθήματα το καλοκαίρι, αυτά που φυσικά δεν πληρώνουν πάλι κατά παράβαση του νόμου τους εκπαιδευτικούς τους καλοκαιρινούς μήνες), αναγνωρίζοντας τις ιδιαίτερα δύσκολες οικονομικές συνθήκες που βιώνουν όλοι οι Έλληνες, δηλαδή οι μισθωτοί, οι συνταξιούχοι, και τέλος πάντων όλοι οι εργαζόμενοι, πλην βεβαίως για να μη λέμε και «μ…….ς», των πολιτικών της άρχουσας τάξης, και των πάσης φύσεως αφεντικών και εργοδοτών, αποφάσισαν να στηρίξουν τις οικογένειες που έχουν εμπιστευτεί τη μόρφωση (φροντιστηριοποίηση) και εκπαίδευση (έτσι το λέμε για να το πιστέψουμε κι εμείς!!!!), στα ιδιωτικά κολαστήρια (ο δαίμων του τυπογραφείου!).
    Τα Ιδιωτικά Σχολεία κατέληξαν στην απόφαση αυτή παρά το γεγονός ότι και τα ίδια δοκιμάζονται σκληρά, έχοντας υποστεί ήδη σημαντικές αυξήσεις στο κόστος λειτουργίας τους, όπως 4% αύξηση στο ΦΠΑ, αυξήσεις λόγω ωριμάνσεων στις αποδοχές προσωπικού, διότι όπως γνωρίζετε, τα χρόνια περνάνε, οι εκπαιδευτικοί αυξάνουν το μισθολογικό τους κλιμάκιο, άρα μεγαλύτεροι μισθοί, αλλά ευτυχώς η αξιότιμη Υπουργός Παιδείας κ. Διαμαντοπούλου .Α. μας έδωσε μια ανάσα με το νέο νομοσχέδιο, οπότε μπορούμε να απολύουμε αναιτιολόγητα και ελεύθερα όλους τους παραπάνω εκπαιδευτικούς.
    Παρά ταύτα ο ΣΙΕΙΕ μετά από διαβουλεύσεις με το Υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας συμφώνησε τα δίδακτρα των ιδιωτικών σχολείων να παγώσουν για το σχολικό έτος 2010-2011, παραιτούμενος από την κατά 2%, μόλις προ διμήνου συμφωνηθείσα με το Υπουργείο αύξηση στα δίδακτρα των εισαγωγικών τάξεων, ενώ παράλληλα παγώνουν και τα δίδακτρα που θα καταβάλουν οι γονείς των μαθητών που θα φοιτήσουν στις ενδιάμεσες τάξεις. Άλλωστε εδώ που τα λέμε τι να τις κάνουμε τις αυξήσεις στα δίδακτρα; Και χωρίς αυτές …μιλάμε «για πολλά τα λεφτά Άρη…!!».
    Στη δύσκολη συγκυρία που περνά η πατρίδα μας, τέλος πάντων όχι όλη η πατρίδα, αλλά τα κορόιδα που αναφέραμε παραπάνω, τα ιδιωτικά σχολεία θέλουν με αυτόν τον τρόπο να συνεισφέρουν στις προσπάθειες που καταβάλλει η χώρα μας για την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης (την οποία με βαριά καρδιά ομολογουμένως επέβαλλαν οι σοσιαλφασίστες, Ε.Ε, ΔΝΤ και τα τσιράκια τους Παπανδρέου..κτλ), και καλούν όλους τους φορείς του ιδιωτικού τομέα να ακολουθήσουν το παράδειγμά τους στηρίζοντας έτσι αυτές τις δύσκολες ώρες τους Έλληνες καταναλωτές και την Ελληνική Οικονομία.
    Τέλος υποσχόμαστε….
    Αν η γενναία απόφαση που πήραμε για πάγωμα των διδάκτρων, δεν αποδώσει στην οικονομική ανάκαμψη των οικογενειών που εμπιστεύονται τα παιδιά τους σε εμάς, θα περικόψουμε και τους μισθούς των κακομαθημένων ιδιωτικών εκπαιδευτικών που έχουμε στην δούλεψή μας!, ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΣΟΥΡΑ ΕΜΕΙΣ!!

    Με εκτίμηση

    ΣΙΕΙΚ (Σύνδεσμος Ιδρυτών Ελληνικών Ιδιωτικών Κολαστηρίων)

    Να πιστέψω αυτά που μου διάβασε;….ή θέλει και αυτή να με «στείλει μιαν ώρα νωρίτερα;»
    ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπορεί κάποιος να μας πει επιτέλους τι λέει αυτός ο ριμαδονόμος ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. O ν, βρίσκεται στο ΦΕΚ 71 τευχός Α με αριθμό 3848/2010
    Εκτός από αυτά που αναφέρω στην ανάρτιση ισχύουν και τα εξής :

    α) Για τον πρώτο και τον επόμενο διαγωνισμό ΑΣΕΠ μετά την έναρξη ισχύος του νόμου εξακολουθούν να εφαρμόζονται οι ισχύουσες διατάξεις για συμμετοχή στο διαγωνισμό ΑΣΕΠ, δηλαδή δεν απαιτείται πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας

    β) Για πρόσληψη στα ιδιωτικά σχολεία μετά από την περιοδο που αναφέρεται στο α απαιτείται πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας

    γ)Οι πίνακες κατάταξης που θα προκύψουν στο επόμενο ΑΣΕΠ θα περιλαμβάνουν και τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς που έχουν απολυθεί μέχρι τότε λογω κατάργισης σχολείων και που μέχρι 1.7.10 είχαν τουλάχιστον 24μηνη υπηρεσία. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί θεωρείται ότι έχουν λάβει 50 μονάδες εστω και αν δεν θα έχουν πετύχει τη βάση σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Εφόσον έχουν λάβει διαγωνισμός ΑΣΕΠ μεγαλύτερη βαθμολογία λαμβάνεται εκείνη.

    δ) Μέχρι τη διενέργεια του επόμενου ΑΣΕΠ οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί που απολύονται λόγω κατάργισης σχολικής μονάδας έχουν το δικαίωμα να περάσουν στο δημόσιο

    ε) Οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί που μέχρι την 1.7.1ο έχουν τουλάχιστον εξαετή υπηρεσία έχουν το δικαίωμα να περάσουν στο δημόσιο εφόσον καταργηθεί η σχολική μονάδα στην οποία εργάζονται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. το δ) είναι λάθος. Σβήσε το "λόγω κατάργησης...μονάδας"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εαν απολυθω στις 31-8-10 που συμπληρωνω 2 χρονια παω αναπληρωτης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οκ !! το κατάργησης μονάδας διαγράφεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ένα ερώτημα που θέτουν πολλοί είναι σε περίπτωση κατάργησης σχολικής μονάδος ας πούμε σε 4-5 χρόνια υπάρχει πρόβλεψη για τους τότε αόριστου χρόνου συναδέλφους ? (προσοχή-όχι αυτούς που τώρα έχουν συμβάσεις αορίστου αλλα αυτοί που στο μέλλον θα αποκτήσουν την ιδιότητα αυτή?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πραγματικά ο νόμος δεν λέει τίποτα για την περίπτωση που αναφέρεις ....

    Αρθρο 9 παραγρ.14
    Οι διατάξεις της παραγράφου 1 του άρθρου 62
    του ν. 1566/1985** εξακολουθούν να ισχύουν για τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς οι οποίοι την 1η Ιουλίου 2010 έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον εξαετή υπηρεσία και οι οποίοι απολύονται ύστερα από την ημερομηνία αυτή λόγω κατάργησης των ιδιωτικών σχολικών μονάδων στις οποίες εργάζονται, εφόσον δεν έχουν αξιολογη−
    θεί αρνητικά

    ** ο ν.1566/1985 εξασφαλίζει το "πέρασμα" στη δημόσια εκπάιδευση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΤΟΥ??....ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!...ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΗΔΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όπως αναφέρα και παραπάνω ο νόμος δημοσισεύθηκε στο ΦΕΚ 71 τευχός Α με αριθμό 3848/2010. Κάθως το blog δεν έχει τη δυνατότητα uploadeing / downloading δεν μπορώ να αναρτήσω το σχετικό αρχείο. Ψάχνω να βρω μια λύση. Δημοσίευσα τον αριθμό του νόμου ώστε ο κάθενας να μπορέσει να τον βρει ψάχνοντας στο Goolge,(και εγώ έτσι τον βρήκα)

    Παρόλα αυτά θα ήταν καλύτερα τα συνδικαλιστικά μας ζητήματα αν αντί να περιμένουμε λύσεις έψαχνε ο καθένας μας για λύσεις τις οποίες και κοινοποιούσε στη συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πολυ καλή δουλειά σχετικά με τον νεό νόμο έχει κάνει ενας συνάφελφος απο ΣΙΕΛΒΕ. παρακάτω είναι τα βασικά σημεία απο την δουλεια του συναδελφου:

    ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΑΛΛΑΓΩΝ
    ΣΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
    Βάσει του Ν.3848/2010 ή «Νόμου Διαμαντοπούλου»
     Μέχρι 31-8-2010 στις απολύσεις ισχύουν όσα μέχρι σήμερα γνωρίζαμε βάσει των νόμων 2986/2002 και 3194/2003 (33% στην εξαετία, διαταραχή εκπαιδευτικού κλίματος, κατάργηση σχολικών μονάδων ή τάξεων ή τμημάτων) με τις προβλέψεις για το πέρασμα στο δημόσιο.
     Από 1-9-2010 και μετά, κατά τη λήξη κάθε σχολικού έτους μπορεί να απολύεται ένας (1) εκπαιδευτικός ανά εκπαιδευτική μονάδα ή βαθμίδα. Παράλληλα, εξακολουθούν να είναι σε ισχύ οι διατάξεις για απολύσεις λόγω διατάραξης εκπαιδευτικού κλίματος (μέσω τριμελούς επιτροπής), κατάργησης σχολικών μονάδων, τάξεων ή τμημάτων.
     Μέχρι 31-8-2012 (το 2012 προβλέπει ο νόμος να γίνει ο πρώτος διαγωνισμός του ΑΣΕΠ) οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί που απολύονται και εμπίπτουν στις διατάξεις του νόμου 3194/2003, άρθρο 5, παρ. 1 (κατάργηση ιδιωτικών σχολ. μονάδων, τάξεων ή τμημάτων ή καταγγελία σύμβασης εργασίας και έχουν υπηρετήσει 6 σχολικά έτη μέχρι την απόλυσή τους με 18ωρη εβδομαδιαία διδασκαλία για κάθε σχολικό έτος ή σε περίπτωση μειωμένου ωραρίου, συμπληρώνουν, με αναγωγή αυτού, 18ωρη εβδομαδιαία διδασκαλία για 4 τουλάχιστον σχολικά έτη (72 ώρες) ) διορίζονται στη δημόσια εκπαίδευση χωρίς ΑΣΕΠ με «απόφαση του Υπουργείου Παιδείας βάσει των υφισταμένων εκπαιδευτικών αναγκών» και σε αριθμό που το Υπουργείο Παιδείας ορίζει και με σειρά που εξαρτάται από κριτήρια ακαδημαϊκά, κοινωνικά και προϋπηρεσίας. Σε αυτή την ιδιότυπη επετηρίδα εγγράφονται και α) πολύτεκνοι, β) εκπαιδευτικοί με μόνιμη αναπηρία άνω του 67%, γ) εκπαιδευτικοί με τέκνο που έχει μόνιμη αναπηρία άνω του 67%.
     Όσοι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί κατά τη δημοσίευση του νόμου διαθέτουν σύμβαση αορίστου χρόνου μεταβαίνουν χωρίς ΑΣΕΠ στη δημόσια εκπαίδευση μόνο στην περίπτωση που θα καταργηθεί η σχολική μονάδα στην οποία εργάζονται.
     Όσοι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί θέλουν να εργασθούν λιγότερες ώρες από αυτές του διοριστηρίου τους υποβάλλουν αυτοπροσώπως αίτηση για τροποποίηση του διοριστηρίου τους στον οικείο διευθυντή εκπαίδευσης.
     Σε περίπτωση κατάργησης τάξεων ή τµηµάτων, ο διευθυντής του σχολείου, µε σύµφωνη γνώµη του εκπαιδευτικού, µπορεί να προτείνει στο οικείο περιφερειακό υπηρεσιακό συµβούλιο πρωτοβάθµιας ή δευτεροβάθµιας εκπαίδευσης αντί της απόλυσης αυτών που έχουν τη µικρότερη υπηρεσία στην εκπαίδευση, την τροποποίηση του διοριστηρίου τους, ώστε να εργάζονται λιγότερες ώρες.
     Μετά την διετία, όσοι δεν απολύονται λαμβάνουν διοριστήριο αορίστου χρόνου.
     Μετά από 4 χρόνια περίπου(τους 2 πρώτους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ που θα γίνουν μετά τη δημοσίευση του παρόντος νόμου) οι προσλήψεις στα ιδιωτικά σχολεία θα γίνονται μόνο για όσους έχουν πιστοποιημένη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια, αλλά χωρίς να απαιτείται επιτυχία στο ΑΣΕΠ.

    αντωνης παπαδοπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ο νόμος λέει ότι: "Κατά τη λήξη κάθε σχολικού έτους είναι δυνατή η καταγγελία της σύμβασης ενός εκπαιδευτικού ανά ιδιωτική εκπαιδευτική μονάδα και ανά βαθμίδα εκπαίδευσης. Μήπως όμως η διαδικασία της καταγγελίας σημαίνει τη συγκρότηση της τριμερούς επιτροπής; Είναι πολύ σημαντική μία διευκρίνηση πάνω σε αυτό το θέμα. Ας ρωτήσει κάποιο νομικό σύμβουλο το Δ.Σ. να μας ενημερώσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ο νόμος είναι εδώ:
    http://youschool.gr/files/3848-2010.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. και εδώ
    http://www.ypepth.gr/docs/nomosxedio_paideia_100427.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γεια σας. θα ηθελα να ρωτησω το εξης:
    α)αν συμπληρωνει καποιος εξαετια στις 31-8-2012
    και δεν του ανανεωθει η συμβαση, βαση των παραπανω, μπαινει σε πινακα μαζι με καποιες αλλες ειδικες κατηγοριες εκπαιδευτικων;
    ο νομος λεει:
    ¨Οι εκπαιδευτικοί των κατηγοριών αυτών, εφόσον έχουν αποκτήσει την αντίστοιχη ιδιότητα μέχρι 30 Ιουνίου κάθε έτους, διορίζονται κατά σειρά που εξαρτάται από τα ακαδημαϊκά κριτήρια, την προϋπηρεσία τους ως εκπαιδευτικών και τα κοινωνικά κριτήρια, σύμφωνα με τις περιπτώσεις ⴨

    β)αυτος διοριζεται στο δημοσιο σιγουρα και ποτε;
    γ)στην περιπτωση που βρισκεται στον πινακα αυτον στη θεση 30 και ανακεινωσει 20 κενα τι συμβαινει με τους υπολοιπους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Παιδιά ΜΗΝ γράφετε σχόλια με ερωτήσεις! Όπως διαπιστώνετε ό,τι και να ρωτάτε είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να πάρετε απαντήσεις από την ΟΙΕΛΕ. Είναι και αυτό ένα τρανό δείγμα της ανικανότητάς τους. Αποδεικνύονται σαφώς ΚΑΤΩΤΕΡΟΙ των περιστάσεων. Άντε ρε ανίκανοι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δυστυχώς απ’ότι δείχνουν τα πράγματα πορευόμαστε πλέον μόνοι……………..
    Ότι φωτίσει ο μεγαλοδύναμος ………….
    Καλά δεν συζητώ για τους συναδέλφους με 1-2 χρόνια υπηρεσίας αυτοί είναι επί ξύλου κρεμάμενοι ………
    Η λέξη τροπολογία υπάρχει άραγε σαν σκέψη …………….
    Η Δ.Ο.Ε. έχει κάνει κινήσεις που σύντομα θα της αποφέρουν καρπούς εμείς βέβαια ούτε λόγος έτσι για να μην ξεχνιόμαστε ………….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Παρακολουθω την εσωτερικη αλληλογραφια του προεδρου της ΟΙΕΛΕ και του προεδρου του συνδεσμου ιδιοκτητων!!
    Καλα δεν συζητω οτι ουτε για αυτη ενημερωση...φαινεται η υποθεση των ιδ. εκπαιδευτικων ειναι υποθεση των ηγεσιων!!!
    Δεν θελουμε μανατζερ στην ΟΙΛΕΛΕ αλλα αγωνιστες!!
    Παρακολουθω επισης τον ΣΙΕΛΒΕ...ο οποιος παει για αλλαγη του καταστατικου και την δημιουργια παραρτηματων στην επαρχια....πραγματοποιει γενικες συνελευσεις ΟΛΩΝ των μελων...ενημερωνει...
    Το ΣΙΕΛ Αθηνων για παραδειγμα τι κανει?
    Θα μπορουσα να πω πολλα!!..αλλα μονο ένα:
    ΑΥΤΟΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ...!!!

    Α.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ερώτηση πρός τον συνάδελφο Α.Π.: Αφού παρακολουθείς την εσωτερική αλληλογραφία του προέδρου της ΟΙΕΛΕ με τον πρόεδρο του ΣΙΕΙΕ γιατί δεν μας αναφέρεις και το περιεχόμενο?
    Ποια σκοπιμότητα εξυπηρετείς αφήνοντας λάσπη μαζί με την κακόβουλη κριτική σου?
    (μήπως των αφεντικών σου?)
    Ποιά η συνδικαλιστική σου δράση?
    Ήσουν μαζί μας στην μεγάλη απεργία στίς 4 /5 ή έκανες μάθημα?
    Ήσουν μαζί μας στη πορεία ή έπινες τον καφέ σου στη παραλία?
    Αυτή τη στιγμή όλοι οι ιδιωτικοί Εκπαιδευτικοί πρέπει να είναι ενωμένοι και έτοιμοι για την μεγάλη μάχη που θα δοθεί από Σεπτέμβριο μαζί με όλα τα συνδικάτα της Εκπαίδευσης.
    Θα είσαι μαζί μας ή με τους εργοδότες σου?
    Τέλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μια πρωτη απάντηση στον ανώνυνο (5/6/2010, 9,56πμ):
    1. Σε ολες μου τις παρεμβάσεις στο blog ειμαι επώνυμος. Αρα και ποιος ειμαι μπορεις να διαπιστώσεις, και αν ειμαι τσιρακι των αφεντικών!!!
    2. Για την συνδικαλιστικη μου δραση σε προσκαλω οποτε θες στην Αργολιδα, να κάνουμε μαζί μια βόλτα στα ιδ. σχολεια. Εκει θα διαπιστώσεις οχι μονο για την συνδικαλιστικη μου δραση, αλλα και για την απεραντη μοναξιά της!
    3. Σε ολες τις απεργίες, οχο μονο του Μαη αλλα και του Απριλίου, ημουν Παρων!! Μπορεις αν θελεις να σου στειλω την μισθοδοσια μου για να δεις τις περικοπες και την αιτιολογια!!!
    4. Οχι μονο ημουν στην πορεια στην Αθηνα, και μάλιστα απο επαρχια (για αυτο μπορεις να ρωτησεις και τον Κουρουτο!!!), αλλα ημουν και απο τους λιγους μ.....ς που μειναμε μεχρι τελους. Ημουν απο τους λιγους που δεν εφυγαν για καφε μετα την συνδικαλιστικη τους υποχρεωση, και περιμενα τα αλλα συνδικαλιστικα σωματεια των δημοσιων εκπαιδευτικων, και δεν αμαυρωσα την εικονα μας, οπως φωναζε και ο συναδελφος απο την ντουντουκα!!!
    5. Ειμαι επωνυμος αγαπητε κυριε ανωνυμε, οχι μονο γιατι δεν φοβαμαι τα αφεντικά, αλλα κυριως δεν φοβαμαι, τα παντος ειδους ανωνυμα τσιρακια τους!.
    6. Οσο για τα περι ενοτητας, μαχες,κτλ, θα εχεις μια συνολικη απαντηση προταση στη συνεχεια.
    ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Διακρίνω συνάδελφε ότι έχεις μία ένταση και εθρικότητα απέναντι σε όλους τους Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς χωρίς να έχεις συγκεκριμένο επιχείρημα.
    Ξέρεις επίσης ότι υπάρχουν δημοκρατικοί τρόποι να εκφράσεις την αντίθεση σου χωρίς ταυτόχρονα να σπιλώνεις την ιστορία του κινήματος των Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών.
    Όμως εξακολουθείς να μην απαντάς στο ερώτημα που σου έθεσα.
    Γιατί δεν αναφέρεις το περιεχόμενο των επιστολών που επικαλείσαι? μήπως δεν βολεύει την συνδικαλιστική μοναξιά σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. 1. Φαινεται πως βλεπεις πισω απο τα πραγματα (!!!), ή εσκεμμενα διαστρεβλωνεις τα δεδομενα. Εγω δεν κατηγορησα κανεναν χωρις στοιχεια και επιχειρηματα (αν διαβαζες ολες τις παρεμβασεις μου στο μπλοκ!) Αντιθετα εσυ με κατηγορησες για τσιρακι των εργοδοτων, για παραλιες στην απεργια, κτλ.
    2.Σε οτι αφορα το περιεχομενο των επιστολων, δεν ειναι και δυσκολο...πηγαινε στο σαιτ του συνδεσμου ιδιοκτητων, και θα τις βρεις ολες!
    3. Οσο για τους δηθεν δημοκρατικους τροπους εκπροσωπησης...τους ειδα...ολα γινονται σε επιπεδο ηγεσιας, και χωρις καμμια ενημερωση στα απλα μελη! Αν μιλας για αυτο το χρυσωμενο χαπι του συνδικαλισμου,,,δε θα παρω!!!
    4. Αντοπαρερχομαι το ειρωνικο σχολιο σου περι συνδικαλιστικης μοναξιας, και σου ξανακανω την προταση που σου εκανα και δεν απαντησες.
    ........
    αντωνης παπαδοπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ποιό είναι το σαιτ του συνδέσμου ιδιοκτητών ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΜΕ ΕΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΥΣΚΟΛΗ ΘΕΣΗ Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ!!!!!
    Α.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Στέλιος Γερωνυμάκης9 Ιουνίου 2010 στις 7:15 μ.μ.

    Συνάδελφοι είμαι ένας από τους απολυμένους εκπαιδευτικούς της περυσινής σχολικής χρονιάς των οποίων ο διορισμός εκρεμμεί. Απο το πρωί όλοι οι Συνάδελφοι στην Ομοσπονδία ασχολούνται με το ζήτημά μας και μετά από τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με το Νομικό Σύμβουλο της ΟΙΕΛΕ και μέσα στα πλαίσια της κοινής προσπάθειας που πρέπει να γίνει θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω τα κάτωθι.
    1)Σύμφωνα λοιπόν με το Νομικό Σύμβουλο υπάρχει ακόμα ελπίδα να διοριστούμε χωρίς να προσφύγουμε νομικά. Παρόλα αυτά, όμως και για τη δική μας εξασφάλιση η προσφυγή μας θεωρείται απαραίτητη.
    2)Δε γίνεται ομαδική προσφυγή αλλά ατομική. Υπό προυποθέσεις (ίδια μέρα κατάθεσης αίτησης στο Υπουργείο και ίδια εκπαιδευτική μονάδα) θα μπορούσε να γίνει ομαδική προσφυγή η οποία θα είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση των εξόδων παράστασης του δικηγόρου (750 euros) δια του αριθμού των προσώπων που θα προσφύγουν. Προσοχή χρειάζονται άλλα 750 ευρώ για κάθε άτομο για τα διάφορα παράβολα. (όχι αυτά της παράστασης του δικηγόρου). Παράδειγμα : ομαδική προσφυγή 3 ατόμων = 750χ3+750 = 3000 / 3 = 1000 το άτομο
    3)Για κάθε προσφυγή θα πρέπει να υπολογίζουμε (750 euros) άμεσα με την κατάθεση της προσφυγής και (750 euros) με την εκδίκαση της υπόθεσης (το νωρίτερο σε 9 μήνες το αργότερο σε 18 μήνες από την ημερομηνία προσφυγής. Σύνολο 1500 ευρώ το άτομο.
    4)Πρέπει να προσέξουμε τις προθεσμίες για την προσφυγή οι οποίες ξεκινούν από την ημερομηνία που καταθέσαμε την αίτηση στο υπουργείο. Στην ημερομηνία αυτή υπολογίζουμε συν 5 μήνες.
    5)Όταν εκδικασθεί η υπόθεση μας και δικαιωθούμε το δικαστήριο θα εκδώσει απόφαση που είναι άμεσα εκτελεστή. Το Δημόσιο μπορεί να κάνει έφεση αλλά οφείλει πρώτα να μας έχει πρώτα προσλάβει.
    6)Στην περίπτωση που δικαιωθούμε θα λάβουμε αναδρομικά την όποια μισθοδοσία μας.
    7)Η όλη διαδικασία ονομάζεται Αίτηση ακύρωσης παράλειψης οφειλόμενης νόμιμης ενέργειας της διοίκησης και αρμόδιο δικαστήριο είναι το διοικητικό εφετείο Αθηνών.

    Επειδή λοιπόν θεωρώ ότι πρέπει να κινηθούμε άμεσα στην κατεύθυνση αυτή προτείνω να βρούμε ένα δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ μας για να μπορέσουμε να οργανωθούμε. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι οι παραπάνω αμοιβές δε δεσμεύουν κανένα και ότι ο καθένας μπορεί να απευθυνθεί σε δικό του δικηγόρο. Απλά ο συγκεκριμένος δικηγόρος επειδή είναι και νομικός σύμβουλος της ομοσπονδίας έχει μία μεγαλύτερη ευχέρεια χειρισμού της υπόθεσης. Τέλος και για να αφήσουμε και μία ελπίδα ο δικηγόρος με διαβεβαίωσε ότι υπάρχουν σημαντικές πιθανότητες να κερδιθεί η υπόθεση.

    Συνάδελφοι όποιος επιθυμεί να επικοινωνήσει μαζί μου για περισσότερες πληροφορίες η για να συντονίσουμε από κοινού την προσπάθεια μας το mail μου είναι sgeronimakis@hotmail.com

    Για άλλη μία φορά να ευχαριστήσω τους Συναδέλφους της Ομοσπονδίας η οποίοι καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για τη διασφάλιση των νομίμων δικαιωμάτων μας.

    Στέλιος Γερωνυμάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή