Τετάρτη, 28 Απριλίου 2010

Μετά από 8 χρόνια πάλι από την αρχή;

Καθώς φαίνεται μετά από σχεδόν μια δεκαετία ο ν.2986/2002 ο "νόμος μας" όπως συχνά τον αποκαλούσαμε, οδεύει προς οριστικό ενταφιασμό. Η δροσιά και η ανάσα που μας έδωσε για να πορευτούμε με αυτοπεποίθηση και σιγουριά στην καθημερινή διδακτική πράξη, για να αντιμετωπίσουμε με θάρρος κάθε προσπάθεια ποδηγέτησης του εκπαιδευτικού έργου στα ιδιωτικά σχολεία ,ήταν ένα ανυπέρβλητο εμπόδιο για τους ιδιοκτήτες που επιζητούν μόνο το γρήγορο και σίγουρο κέρδος αδιαφορώντας για την πεμπτουσία της παιδείας που είναι η καλλιέργεια της ελεύθερης , κριτικής, αδογμάτιστης σκέψης αλλά και στάσης απέναντι σε κάθε νέα πρόκληση του καιρού μας.

Το νομοθετικό μόρφωμα που παρουσίασε η κ. Υπουργός δίνει γη και ύδωρ σε όσους με λύσσα επιζητούσαν την φίμωση κάθε ιδιωτικού εκπαιδευτικού που με παρρησία "αποτολμούσε" να αρθρώσει ΛΟΓΟ και να ορθώσει ανάστημα σε κάθε απόπειρα μετατροπής των ιδιωτικών σχολείων σε χρυσοποίκιλτα κλουβιά παιδικών και εφηβικών ψυχών.

Αφελείς που σταθήκαμε όταν πιστέψαμε ότι τουλάχιστον οι "νέα" γενιά πολιτικών προσώπων θα ήταν ικανή να απαλλαγεί από την κουτοπονηριά του φτηνού πολιτικάντη της δεκαετίας του 50 και να αρθρώσει λόγο τεκμηριώμενο και φερέγγυο. Αντ΄αυτού η κ.Υπουργός άλλο νομοσχέδιο έδωσε αρχικά προς διαβούλευση στην Ομοσπονδία, άλλο παρουσίασθηκε και συζητήθηκε με τους εργοδότες και άλλο κατατέθηκε τελικά προς ψήφιση στη Βουλή.

Διαβεβαιώναν οι γραμματείς της κ. Υπουργού, καθ΄υπόδειξίν της υποθέτω, όλους όσους με αγωνία τηλεφωνούσαν για να μάθουν αν προβλέπονται αλλαγές στο καθεστώς των απολύσεων, ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας . ....και εμείς αφελώς πιστέψαμε ότι ακόμη και αν ήθελε να αποκρύψει την αλήθεια, τουλάχιστον δεν θα έφθανε στο σημείο να μας εμπαίζει.

Ίσως πάλι να μας εκάνε και καλό αφού καθώς αποδείχθηκε, είναι αδύνατον τα παιδιά του κομμάτικου σωλήνα να μεταξελιχθούν σε οτιδήποτε διαφορετικό από κλώνους των δημιουργών τους.

Παρόλα αυτά εμείς προχωράμε μπροστά γιατί η παιδεία δεν μπορεί να είναι αποκλειστικό προνόμιο όλων αυτών των μαθητευόμενων μάγων που πέρασαν από το Υπουργείο Παιδείας.
Η παιδεία είναι η δουλειά μας είναι η ψυχή μας είναι το όραμα μας για να απαλλαγούμε από όλα αυτά τα πρόσωπα και τις καταστάσεις που μας πληγώνουν από δεκαετίες.

23 σχόλια:

  1. ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΣ ΦΕΤΟΣ ΓΙΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ?
    Η ΕΓΚΥΟΣ?
    Ο <> ΜΕ ΜΙΚΡΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΚΛΙΜΑΚΙΟ?
    ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ?

    ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΤΟΝ ΕΚΒΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΣΧΛΑΡΧΗ ΓΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ?

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΥΡΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. -ΤΙ ΒΑΘΜΟ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ ΣΤΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ?
    - ΑΡΙΣΤΑ
    ΕΦΤΑΣΕΕΕΕΕΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παρατήρηση 1η
    Πέρυσι και φέτος, οι εργοδότες μου, έκαναν αγωνιώδεις προσπάθειες να με εξαναγκάσουν σε παραίτηση, λόγω της έντονης συνδικαλιστικής μου δράσης, και της προσπάθειάς μου το «σχολείο» στο οποίο διδάσκω, να μη είναι ένα κολαστήριο ψυχών και αρχών περιτυλιγμένο από χρυσές κορδέλες, αλλά χώρος γνώσης και κυρίως διαμόρφωσης αξιοπρεπών μαθητών.
    Μέχρι τώρα όχι μόνο δεν κατάφεραν να με εκδιώξουν, αλλά η νευρικότητά τους γινόταν πιο έντονη, όσο διαπίστωναν ότι δίπλα μου έχω πολλούς γονείς και μαθητές.
    Εδώ και 2 μέρες δεν μου μιλάνε (αυτό μάλλον είναι καλό για μένα!!!), και κυρίως όποτε με βλέπουν μου χαμογελάνε ειρωνικά.
    Αυτό ώμος με κάνει ακόμα πιο δυνατό για να συνεχίσω να παλεύω για την αξιοπρέπεια την δική μου και των μαθητών μου!

    Παρατήρηση 2η
    Οι εκπρόσωποι στο ΔΣ της ΟΙΕΛΕ του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, είναι ή αφελείς ή απλά εκπρόσωποι της συνδικαλιστικής γραφειοκρατίας.
    1. Η σημερινή (αλλά και οι προηγούμενες) πολιτική κατάσταση, δεν είναι συνέπεια των πολιτικών επιλογών των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ/ΝΔ;
    2. Οι συνέπειες της δήθεν οικονομικής κρίσης (ΔΝΤ….) δεν γνώριζαν ότι είναι δημιουργημένες, δρομολογημένες και προαποφασισμένες από τις πρώην και νυν κυβερνήσεις; (εδώ το είχε προβλέψει και αναφέρει ο Σημίτης το 2008!).
    3. Δεν γνώριζαν ότι οι εκπρόσωποι του κεφαλαίου και της σοσιαλιστικής δεξιάς, η «σοσιαλίστρια» Διαμαντοπούλου και ο «αρχισοσιαλιστής» Γιωργάκης, ότι απλώς διεκπεραιώνουν αποφάσεις άλλων, και ως εκ τούτου όλα τα νέα μέτρα σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα ήταν απλώς η διαπίστωσή τους στα αφεντικά τους;

    Θα μπορούσα να αναφέρω και άλλα πολλά….αλλά τι νόημα έχει;

    Αν όμως όλα αυτά δεν τα γνώριζαν οι εκπρόσωποι του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ στην ΟΙΕΛΕ, τότε απλώς είναι ΑΦΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ!
    Αν πάλι τα γνώριζαν (αυτοί δεν είναι που χρόνια τώρα στηρίζουν τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ;), τότε απλώς είναι ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΗΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑΣ και άρα ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παρατήρηση πρώτη:είσαι ανώνυμος όπως κι εγώ.

    παρατήρηση δεύτερη είσαι γνήσιος εκπρόσωπος της ελληνικής ράτσας :είσαι δουλοπρεπής και σφουγγοκολλάριος του αφεντικού σου.

    Συνδικαλιστική δράση δεν έχεις γιατί αν είχες θα ήξερες ότι το ΔΣ της ΟΙΕΛΕ ποφάσισε ομόφωνα ότι αυτή τη στιμή βρίσκεται σε εμπόλεμη κατάσταση.

    Οι παρατηρήσιες σου είναι απλά οι γνωστές θέσεις των αφεντικών σου...αν και πιστεύω ότι είσαι εργοδότης..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παρακαλώ να μην οξύνουμε την αντιπαράθεση, οι μέρες που έρχονται είναι δύσκολές και δεν περισσσεύει κανείς μας.

    Ο χαρακτηρισμός αφελής αναφέρεται σε όσους από εμάς πιστέψαμε ότι η τοποθέτηση της κ. Διαμαντοπούλου στο υπουργείο θα εφερνε και ένα νέο πολιτικό στυλ απαλλαγμένο από καιροσκοπικες κινήσεις. Δεν γνωρίζω αν η ηγεσία της ΟΙΕΛΕ είχε τις ίδιες απόψεις για την κ. υπουργό.

    Πρώτη μας προτεραιότητα η επιτυχία της απεργίας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι αν ακόμα δεν είμαστε αφελείς, είμαστε τουλάχιστον αμνήμονες...Ξεχάσαμε βολικά ότι η πρώην Επίτροπος της Ελλάδας στην Ε.Ε. είναι υπέρμαχος των "ελαστικών" σχέσεων εργασίας, επειδή φωτογραφιζόταν - ες άγραν ψήφων άραγε; Μπααα... - στην πρώτη γραμμή των διαδηλώσεων της ΟΙΕΛΕ, όπως και στρουθοκαμηλίσαμε, μη θέλοντας να λάβουμε υπ' όψιν μας αυτά που προμηνύονταν, όταν άλλα έλεγε στην πρώτη συνάντησή της με το Δ.Σ. της ΟΙΕΛΕ, αμέσως μετά την ορκωμοσία της και άλλα δήλωνε τελικά λίγες μέρες μετά, μέσα στο Νοέμβριο 2009...Ξεχνάμε ότι ο σύζυγος της αμύντορος της αξιοκρατίας διορίστηκε "αξιοκρατικά" στο ΥΠΕΠΘ, όπως και το ότι το παιδί της Υπουργού δεν πρόκειται να δώσει Πανελλήνιες Εξετάσεις - αυτές μάλλον είναι για τους "άλλους" Έλληνες -, αλλά θα κατευθυνθεί για σπουδές "στη μαύρη ξενιτιά" μέσω του Ι.Β. των Εκπαιδευτηρίων "Γείτονα", διαδικασίας στην οποία πέρυσι διέρρευσαν θέματα...Την ίδια στιγμή οι δημόσιοι εκπαιδευτικοί του "Νέου Σχολείου" - by the way, ωραία έκθεση ιδεών, ίσως την είχε εκπονήσει μόνη της όταν "υπηρετούσε" ως "αξιοκρατικά" διορισμένη Νομάρχης του ΠΑΣΟΚ στα 27 της χρόνια - το ΠΑΣΟΚ πάντα αναγνώριζε τα ταλέντα από νωρίς βλέπετε -, ή με τη βοήθεια της 5μελούς επιτροπής δικής της επιλογής, με την οποία έκανε brainstorming τα Σαββατοκύριακα στο Σπα στη Γκούρα... - εννοούνται οι διορισμένοι, γιατί οι αναπληρωτές και οι ωρομίσθιοι είναι μιάσματα και "κακοί εκπαιδευτικοί" και ως τέτοιοι αντιμετωπίζονται, οι δημόσιοι λοιπόν εκπαιδευτικοί υφίστανται μείωση μισθών - για να βάλουν ως προτεραιότητα όχι την οικογένειά τους που πεινάει, αλλά "πρώτα τον μαθητή" σε... 27άρια τμήματα - ενώ οι ιδιωτικοί αντιμετωπίζονται ως ανειδίκευτοι λαθραίοι εργάτες...- μολονότι ακόμα και οι Gastarbeiter στη Γερμανία του '60 είχαν στοιχειώδη εργασιακά δικαιώματα, όπως και οι λαθρομετανάστες στη σημερινή Ελλάδα. Γιατί άραγε; Μήπως επειδή οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί ήταν μέχρι πρότινος ο καλύτερα θωρακισμένος νομικά κλάδος της χώρας, γεγονός που έμπαινε καρφί στο μάτι της υπέρμαχου της εργασιακής "ελαστικότητας";Τέτοιο σοσιαλιστικό-προοδευτικό μένος πια κατά των εκπαιδευτικών;Τόσος σεβασμός απέναντι στο νόμο του προκατόχου της, Ευθυμίου, του οποίου τη συνταγματικότητα το ίδιο το ΣτΕ πριν λίγο καιρό κατοχύρωσε; Τόσος πόνος για το "δράμα" των Ιδιοκτητών Ιδιωτικών Σχολείων, που δεν είχαν ως τώρα το δικαίωμα να διώχνουν ή να εξευτελίζουν ή να τρομοκρατούν ή,ή,ή... όποιον αρνιόταν να παρανομεί ή διεκδικούσε ανθρώπινες συνθήκες εργασίας και σεβασμό της προσωπικότητας και της αξιοπρέπειάς του; Τέλος πάντων, τα κατάφερε να μας "εκσυγχρονίσει" η κα.Διαμαντοπούλου, αυτό το άξιο παιδί του Σημίτη...Αν αυτός είναι ο Σοσιαλισμός ως αντίδοτο στη βαρβαρότητα, τότε όντως "Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ, ενωμένο Δ.Ν.Τ."...Αλλά θα ξανάρθουν εκλογές, πού θα πάει...κι αυτή τη φορά δε θα σας ξεχάσουμε κα. Διαμαντοπούλου, ούτε εσάς, ούτε και τους βουλευτές που θα υπερψηφίσουν το νομοσχέδιό των ιδιοκτητών, συγγνώμη, το νομοσχέδιό σας εννοούσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τώρα που έγινε κατανοητό ότι η συμμετοχή σε διαβουλεύσης και σε διαλόγους δεν φέρνουν το επιθυμητό αποτέλεσμα χρειάζεται να :

    1. Nα ξεπεράσουμε γρήγορα το αίσθημα οτι μας "πούλησαν"
    2. Να αγωνιστούμε συλλογικά για να ανατρέψουμε το νέο πολυνομοσχέδιο .

    Κανένα ιδιωτικό σχολείο να μην λειτουργήσει 4-5 Μαίου.
    Σκύβοντας το κεφάλι ή γλύφοντας τους ιδιοκτήτες δεν γλυτώνουμε !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΘΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΔΥΝΑΤΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ (ΤΡΙΤΗ 4/5 2010 ΩΡΑ 10:30): "ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΝΑΙ ΤΩΝ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να μαζικοποιησουμε τον αγωνα!!
    Να κατεβουν μελη της ΟΙΕΛΕ και ολων των ΣΙΕΛ στην επαρχια, για ενημερωση και ξεσηκωμα των εκπαιδευτικων, που εδω στην επαρχια δεν απλα ανημερωτοι και αδρανοποιημενοι, αλλα πρωτιστως φοβισμενοι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συνάδελφοι καλημέρα και καλό μήνα, όσο καλός μπορεί να είναι αυτός ο μήνας. Τον Αύγουστο που μας πέρασε η ιδιοκτησία του Σχολείου που εργαζόμουν με απέλυσε και βρέθηκα άνεργος. Ηταν άλλωστε απαίτηση των δοσίλογων διευθυντών μου να απολυθώ αφού κατα το κοινώς λεγόμενο "δεν το βούλωνα". Δεν το βούλωνα γιατί δεν επέτρεπα σε ΚΑΝΕΝΑ να παίζει με την αξιοπρέπεια των Συναδέλφων μου. Φώναζα για τα πλαστά στοιχεία που προσκομούσαν στις διευθύνσεις σχετικά με τα τμήματα και το πρόγραμμα, για τις υποχρεωτικές και εννοείται απλήρωτες και ατελείωτες παιδαγωγικές συνεδριάσεις, για τους καθηγητές ξένων γλωσσών χωρίς τυπικά προσόντα.... Φώναζα αλλά ήμουν απελπιστικά μόνος. Η ιδιοκτησία απλά χαμογελούσε και καλά έκανε αφού οι προιστάμενοι έπαιρναν και παίρνουν το χαρτζιλίκι τους και κάνουν τα στραβά μάτια. Ο έλεγχος ερχόταν κατόπιν τηλεφωνικής ειδοποίησης. Και η ΟΙΕΛΕ ; Πάντα πρόθυμη να βοηθήσει αλλα χρειαζόταν συγκεκριμένη καταγγελία και αυτό συνεπαγόταν αργότερα ένα κολαστήριο. Οσοι συνάδελφοι το επιχείρησαν το μετάνοιωσαν. Καλούνταν για παραδειγματισμό στο γραφείο της Ιδιοκτησίας και ταπεινώνονταν με χαρακτηρισμούς άνευ προηγουμένου και με εκφράσεις του στυλ "ότι και να λέτε εμείς έχουμε φροντίσει" (να ναι καλά τα euros). Το συγκεκριμένο Σχολείο (ο Θεός να το κάνει Σχολείο) δε χρειαζόταν την Κυρία Διαμαντοπούλου για να λειτουργήσει ως επιχείρηση. Είχε από μόνο του φροντίσει.
    Το δυστήχημα είναι οτι ακόμα και εγώ που απολύθηκα και η απόφασή μου έχει υπογραφεί από την Κυρία Διαμαντοπούλου αλλά και απο το γενικό λογιστήριο του κράτους και το ΦΕΚ μου έχει εκδοθεί μαζί με αυτό 43 άλλων συναδέλφων δέχομαι τα ειρωνικά σχόλια του διευθυντή του γραφείου της Κυρίας Διαμαντοπούλου ο οποίος μου είπε χαρακτηριστικά "Και τι έγινε που υπάρχουν οι προσωποπαγείς θέσεις και έχει γίνει και το φεκ εμείς δεν πρόκειται να διορίσουμε τα σκουπίδια της ιδιωτικής εκπαίδευσης".
    Συνάδελφοι όποιος έχει βιώσει στο πετσί του τι σημαίνει Ιδιωτική Εκπαίδευση (εκτός ορισμένων εξαιρέσεων σχολείων με 50ετή και πλέον πορεία στο χώρο) γνωρίζει την κόλαση που περνάμε.
    Σας παρακαλώ λοιπόν να ξεπεράσουμε όλοι μαζί τους φόβους και τις αναστολές μας και να δώσουμε βροντερό μήνυμα στην Κυρία. Κανένα ιδιωτικό σχολείο δεν πρέπει να είναι ανοιχτό την Τρίτη και την Τετάρτη. Όλοι μαζί ΕΝΩΜΕΝΟΙ μακριά από κόμματα και ιδεολογίες στη μάχη για την αξιοπρέπεια του Ιδιωτικού Εκπαιδευτικού. Οι ώρες είναι δύσκολες και οι σχολάρχες πανηγυρίζουν.
    Όσο για την προσωπική μου περιπέτεια και καμιά 50 ακόμα συναδέλφων (απ'όσο γνωρίζω) παρακαλώ τα μέλη της ΟΙΕΛΕ να πιέσουν ώστε ο διορισμός να γίνει σύννομα αφού ο νέος νόμος δεν έχει αναδρομική ισχύ. Κανείς απολυμένος ιδωτικός εκπαιδευτικός του προηγούμενου έτους χωρίς δουλειά το Σεπτέμβρη. Και ΜΑΚΑΡΙ οι αγώνες μας να πιάσουν τόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν ξέρω αν θα καταφέρουμε και τίποτα με το να απεργήσουμε. Αυτό που ξέρω σίγουρα όμως είναι ότι, αν δεν απεργήσουμε, θα είμαστε άξιοι της μοίρας μας.Αν η ηγεσία του ΥΠΕΠΘ πιστεύει πάντως ότι έχει μέλλον με τα μέτρα που παίρνει, μάλλον νομίζουν ότι κυβερνούν το Βέλγιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φίλε 12.41, συμφωνώ. Έχω τόσο εξοργιστεί με όλο το σκηνικό της σύμπνοιας ΥΠΕΠΘ και ιδιοκτητών, που η επιτυχία της απεργίας με απασχολεί δευτερευόντως. Πρωτίστως, πρέπει να δείξουμε ότι είμαστε εκπαιδευτικοί και όχι ζώα που τα φοβίζουν με απειλές έμμεσες ή άμεσες.
    Μανώλης Σαβοριανάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ: ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ (ΚΑΛΟ ΚΙ ΑΥΤΟ)- ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΚΑΝΟΝΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ....

    ΑΡΘΡΟ 47
    ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ (Οι Ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί δεν έχουν ουτε καν δικό τους τίτλο ανήκουν στις λοιπές διατάξεις!) π.χ. <> <> ...


    στις παραγράφους 14-16 του άρθρου Λοιπές Διατάξεις
    <>
    14.Στο άρθρο 27 του ν682/1977 προστίθεται παράγραφος 4 ως εξής:<<4. Οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί που <> ή δεν επιθυμούν να εργαστούν λιγότερες ώρες από αυτές του ωραρίου τους, θα υποβάλλουν θέλουν ....δεν θέλουν(λόγω της παραγράφου 16) ΑΙΤΗΣΗ αυτοπροσώπως (ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΓΓΥΑΤΑΙ? ΜΕ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΓΡΑΦΕΙΩΝ?)στους διευθυντές εκπαίδευσης για τροποποίηση του διοριστηρίου τους.

    Ο πιο αγαπημένος εκβιασμός των σχολαρχών τώρα και σε Νόμο!!!!!!!!!!!! <>

    ΚΑΙ Η ΑΠΟΚΟΡΥΦΩΣΗ!!!
    ΆΡΘΡΟ 15
    Το τελευταίο εδάφιο της παραγράφου 2 του άρθρου 30 του ν 682 /1977 (μανία με τον 682/1977 !!!) αντικαθίσταται ως εξής: <> Στην παράγραφο 3α του ίδιου άρθρου, η λέξη <> αντικαθίσταται από τη λέξη <>
    ΤΙ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ ....!!!:
    ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΗΝ 16 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΑΠΟΛΥΟΥΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΓΟΥΣΤ..ΟΥΜΕ!!!

    ΚΑΙ ΤΩΡΑ Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΑΠΟΛΥΟΥΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ Η ΜΑΛΛΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ:

    16.Η παράγραφος 3β του άρθρου 30 του ν.682/77 αντικαθίσταται ως εξής:<< κατά τη λήξη κάθε σχολικού έτους είναι δυνατή η καταγγελία της σύμβασης ενός εκπαιδευτικού ανά ιδιωτική εκπαιδευτική μονάδα και ανά βαθμίδα εκπαίδευσης.(ΠΟΙΟΥ ΑΡΑΓΕ?)*
    Τα ιδιωτικά γυμνάσια και λύκεια της ίδιας έδρας και του ίδιου ιδιοκτήτη θεωρείται ότι αποτελούν ενιαία εκπαιδευτική μονάδα. Στους απολυόμενους εκπαιδευτικούς καταβάλλεται η αυξημένη αποζημίωση που προβλέπεται στην παράγραφο 5 του άρθρου 30.>> Η ισχύς τπυ προηγούμενου εδαφίου ξεκινά από το σχολικό έτος 2010-2011.
    *ΤΟΥ ΠΑΛΙΟΥ? ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΖΩΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΜΙΣΘΟΛ. ΚΛΙΜΑΚΙΟ Χ?
    ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΠΙΔΟΜΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ?
    ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΗΡΗΘΕΙ Η ΕΚΠΤΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ?(ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΡΟΣΕΦΥΓΑΝ ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ ΜΑΣ)
    ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗ ΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ?

    ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΜΗΝ ΓΕΛΑΣΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ?
    ΓΕΛΑ... ΠΑΛΙΑΤΣΟ! ΓΕΛΑ...

    ΔΑΚΡΥΣΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑΤΙ ..

    ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΜΙΑ ΣΚΗΝΗ ΠΟΥ ΜΙΑ ΔΑΣΚΑΛΙΤΣΑ ΠΟΥ ΕΊΧΕ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΧΕΡΙ - ΧΕΡΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΕΙ ΣΑΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ .. (ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΥΣΤΗΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΙΔ ΣΧΟΛΕΙΟΥ) ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΤΗΣ ΞΕΦΥΓΕΙ ΈΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙ ΛΊΓΟ ΠΙΟ ΑΡΙΣΤΕΡΑ.. ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΑΚΟΥΣΕ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΓΕΡΟΝΤΟΚΟΡΗ ΤΑΓΜΕΝΗ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΟΡΑΜΑ ΤΗΣ ΤΡΕΛΛΑΣ ΤΟΥ..
    ΝΑ ΤΗΝ ΒΡΙΖΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΛΟΓΙΑ..
    ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΧΑΝ ΜΕΙΝΕΙ ΑΦΩΝΑ! ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΞΕΦΥΓΑΝ ΟΛΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΑΓΚΑΛΙΑΣΑΝ ΤΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΟΥΣ.
    ΕΝΑ ΔΥΟ.. ΕΝΔΥΟ ..
    ΚΙ ΟΜΩΣ ΣΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΞΕΠΡΟΒΑΛΛΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.
    ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΛΟΥΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ!
    Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΟΜΩΣ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ!!!

    ΟΧΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΚΟΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ!!!

    ΚΥΡΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΜΟΥ..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συνάδελφοι και φίλοι,
    η ανάγκη για μαζική συμμετοχή μας στην απεργία της 4ης και 5ης Μαΐου ξεπερνά τα στενά 'συντεχνιακά' όρια. Με το πολυνομοσχέδιο επιχειρείται η επιστροφή, όχι στο μακρινό 1977, αλλά στο ακόμα μακρινότερο 1964 και στην ανατροπή της μεταρρύθμισης Παπανούτσου.
    Για όσους δε γνωρίζουν, αυτή ακριβώς η μεταρρύθμιση έδωσε το δικαίωμα σε χιλιάδες Έλληνες να ονειρευτούν ένα καλύτερο αύριο μέσα από την εκπαίδευση τους.
    Σκεφτείτε τα στεγανά που χτίζουν για τα παιδιά μας, σκεφτείτε το ξεχαρβάλωμα της εκπαίδευσης, σκεφτείτε την επιχειρούμενη κατασυκοφάντηση του Έλληνα εκπαιδευτικού.

    Σκεφτείτε και αντιδράστε.
    Όλοι στο δρόμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συνάδελφοι,
    όντως η κατάσταση για την ιδιωτική εκπαίδευση είναι κρίσιμη και δεν είναι ώρα για γκρίνιες, αλλά δεν μπορώ να μην πω κάποια πράγματα που με πίκραναν σήμερα από την ενημέρωση που είχαμε στο σχολείο μας από κλιμάκιο της ΟΙΕΛΕ.
    Είμαι καινούρια κι έτσι κάποια πράγματα με παραξένεψαν και με εξέπληξαν δυσάρεστα.
    α) Στη συνάνυηση συμμετείχαν κανονικότατα οι διευθυντές και ο Γενικός διευθυντής της "επιχείρησης- σχολείο". Πως το επιτρέπει αυτό η ΟΙΕΛΕ; Πως είναι δυνατό οι άνθρωποι που μας βγάζουν το λάδι καθημερινά, που είναι υπεύθυνοι για προσλήψεις (και απολύσεις ) προσωπικού χωρίς διορισμό, που εκπροσωπούν την εργοδοσία σε κάθε εργατική διαφορά,που ξέρουμε ότι χαφιεδίζουν, να μετατρέπονται σε "συναδέλφους"; Είναι δυνατό ένας συναδέλφος και ειδικά ένας καινούριος να νιώθει άνετα να μιλήσει μπροστά σε αυτούς;
    Επίσης μου έκανε άσχημη εντύπωση η ηττοπάθεια που υπήρχε και από τους συναδέλφους και από τους εκπροσώπους της Ομοσπονδίας. Το σχολείο μου είναι "δύσκολο" σχολείο, δεν κατεβαίνει σε απεργίες κι επομένως χρειάζονται περισσότερα επιχειρήματα και περισσότερη μαχητικότητα προκειμένου να πείσεις έστω και λίγους. Και κάτι τελευταίο: Στο σχολείο μου εργάζονται πολλοί συνάδελφοι χωρίς διοριστήριο. Αυτό η ΟΙΕΛΕ το ξέρει όπως και ξέρει και για άλλα σχολεία. Θεωρώ μεγάλο λάθος το να μην εγγράφονται αυτοί οι άνθρωποι στους συλλόγους. Είναι που είναι αναγκασμένοι να κρύβονται γενικώς, κρύβονται και από το συνδικάτο που κανονικά θα έπρεπε να νιώθουν σαν αποκούμπι τους. Αυτά και εύχομαι η απεργία να πετύχει και να έχει και συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπητή συνάδελφε της (4 Μαιου 2010 12.07) εαν το σχολειο σου είαναι αυτό στο οποίο το κλιμάκιο της οιελε ήρθε στις 14.00 το μεσημέρι και στο οποίο για να πας περνάς διόδια πρόσεξε ορισμένα πράγματα που θα σου πει ένας συνάδελφος σου στο σχολείο ο οποίος όμως δυσκολέυεται να καταλάβει ποια είσαι για να σου τα πει από κοντά. Άν θες βοήθεια απευθύνσου σε κάποιον παλιό καθηγητή του Γυμνασίου-Λυκείου. Πρόσεχε όμως ο Διευθυντής και ο υποδιευθυντής του Γυμνασίου συνεργάζονται "άριστα" με τη Διοίκηση (εννοώ την κοντή κυρία που έχει παντρευτεί τον ψηλό κύριο). Το ίδιο συμβαίνει και με τον δήθεν αριστερό υποδιευθυντή του Λυκείου. Για το δημοτικό δεν ξέρω πολλά πράγματα αλλά σύμφωνα με πληροφορίες είναι όλοι για φτύσιμο και χαφιέδες της Διοίκησης. όσον αφορα τη Γενική Διεύθυνση με τα φουντωτά μαλλιά αυτή γλύφει, γλύφει, γλύφει αλλά τι να κάνει έχει και κόρη με οικογένεια για να μεγαλώσει. Το καλό που σου θέλω κάτσε στα αυγά σου ή σήκω φύγε. Το κλίμα δε σηκώνει αντάρτικο και αυτό γιατί η Διοίκηση έχει "άριστες σχέσεις" με ΟΛΟΥΣ αυτούς που κάνουν τους ελέγχους. Όσο για την ΟΙΕΛΕ η στάση της για το συγκεκριμένο σχολείο αποτελεί μυστήριο προς διερεύνηση.

    Φιλικά ένας συνάδελφος σου.

    (ελπίζω αύριο να απεργήσεις και να τα πούμε από κοντά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μήνυμα για τον συνάδελφο 1 Μαίου .7.36.
    Πρέπει να βρούμε ένα τρόπο επικοινωνίας οι 44 για να συντονίσουμε τη δράση μας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. καλημερα συναδελφε Γ.Μ
    Ποιοι ειναι οι 44?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. οι 44 που απολυθήκαμε τον Αύγουστο 2009 και στο φεκ Β 62/2010 Αριθμ.3776/Δ2 δημοσιεύτηκε η σύσταση θέσεων με σχέση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου για την πρόσληψη ιδιωτικών εκπαιδευτικών.
    Θα πρέπει να ζητήσουμε συνάντηση με την υπουργό όπως κάνουν και οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟΥΣ 44 ΘΕΤΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΜΑΧΟΜΕΝΟ! ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ 44 ΑΛΛΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΑΤΑΠΙΕΖΟΜΕΝΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ!!
    ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΟΠΩς ΜΠΟΡΩ ΟΤΑΝ ΜΕ ΚΑΛΕΣΕΤΕ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ!!
    ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Προς 4 Μαιου 2010 12.07 και 04 Μαΐου 2010 12:07 π.μ.

    καλησπερα σας. ημουν μαθητρια σε αυτο το σχολειο για το οποιο μιλατε τα πρωτα χρονια που ανοιξε. καλως η κακως εχω να δηλωσω οτι ειναι απαραδεκτο που την επικρατουσα κατασταση καταλαβαινουν παιδια ηλικιας γυμνασιου και ειναι κατα καποιο τροπο αναγκασμενα να ζησουν σε αυτο το περιβαλλον. οι γονεις μου μολις καταλαβαν οτι οχι μονο δεν περνουσα καλα σ αυτο το σχολειο αλλα και οτι δεν γινοταν δουλεια κ αυτο λογο των χαφιεδων εκει μεσα (καθηγητες και παιδια-οσο παραξενο και αν ακουγεται-) με πηραν απο εκει και με πηγαν στο δημοσιο οπου και βρηκα τον εαυτο μου σαν ατομο αλλα και προσανατολιστηκα σε σχεση με τα ενδιαφεροντα μου και τις σπουδες μου. γνωριζω σχεδον ολες τις παρανομιες και κακως εχω συνεργαστει με τους δηθεν αριστερους εκει μεσα αλλα και εξω (σιγουρα δεν ειναι η πρωτη φορα που το ακουτε.) παρολο που νιωθω οτι ο χρονος μου εκει μεσα μου προσεφερε 0 ικανοποιηση σε σχεση με τα μαθηματα αλλα και το περιβαλλον, ετ τελει η διαπαιδαγωγηση των γονεων μου με βοηθησε να αντισταθω σε καθε ειδους αποροσανατολισμου και αλλαγη προσωπικοτητας, χαρακτηρα κλπ. και οντας πλεον φοιτητρια νιωθω οτι εμαθα γρηγορα να επιφυλασσομαι, να ξεχωριζω την επιχειρηση και γενικοτερα την δικαιοσυνη αλλα και την καλη προθεση των ανθρωπων (γνωρισα πολλα ατομα και ολα σχεδον αλλαξαν προς το κακο).
    αν εχω μια συμβουλη να σας δωσω οσο επαναστατικη κι αν ακουγεται και αδυνατη κατα καποιο τροπο ειναι η εξης : η ψυχικη υγεια σας και η γαληνη στην εργασια σας ειναι απαραιτητη, και εκει δεν προκειται να την βρειτε. και αν υποχρεωθειτε απο τις συνθηκες διαβιωσης να μεινετε εκει πραγματικα αξιζει να προσπαθησετε οσο πιο πολυ μπορειτε να αποφυγετε την κακεντρεχεια,την ειρωνια,την υποταγη και ολα τα περιστασιακα και μικρα γεγονοτα που συμβαινουν εκει και σιγα σιγα σε τρελαινουν. καλη υπομονη λοιπον σας ευχομαι και καλο κουραγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μετά και από την ψήφιση του "πολυνομοσχεδίου" Διαμαντοπούλου και αφού πλέον δεν έχουμε να περιμένουμε τίποτα σε σχέση με το μέλλον της επαγγελματικής μας σχέσης προτείνω να παίξουμε και εμείς σκληρά. Παρακαλώ λοιπόν την παραπάνω φίλη αλλά και τους συναδέλφους στους οποίους αναφέρεται να δημοσιοποιήσουν εδώ το όνομα του σχολείου. Τέτοιες περιπτώσεις πρέπει να γίνονται γνωστές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δ. ΜΑΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗ30 Ιουνίου 2010 - 1:13 μ.μ.

    Μπορεί κάποιος από τους 44 να επικοινωνήσει μαζίμου προκειμένου να καταθέσουμε ερώτηση στη Βουλή¨? dimibz26@gmail.com- ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗ από γραφείο Αλ. Τσίπρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή