Τρίτη, 10 Μαΐου 2011

Σε πορεία σύγκρουσης...

Με τη σημερινή  συνεντευξη της ΟΙΕΛΕ  σηματοδοτείται πλέον μια αλλαγή στρατηγικής που οδηγεί πορεία σύγκρουσης  με το Υπ.Δ.Β.Μ.Θ της κ.Διαμαντοπούλου. Η απόφαση του Υπουργείου να προχωρήσει σε διπλά, και εν τέλει ανισοβαρή, απολυτήρια καταργεί την αρχή της ίσης αντιμετώπισης και των ίσων ευκαιριών για τους μαθητές του Λυκείου ενώ υπονομεύει και ότι απέμεινε από το κύρος των ιδιωτικών σχολείων, αφού  τα απολυτήρια που θα δίδονται με εσωτερικές  εξετάσεις θα είναι δυνατόν να προσβηθούν νομικά και να ζητηθεί η ακυρωσή τους, καθώς δε θα ισχύει στην πράξη η ισοτιμία με τα αντίστοιχα του ΔΗΜΟΣΊΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.
Ας μην ξεχνάμε ότι η απόλυση των μαθητών των ιδιωτικών σχολείων πιστοποιούνταν μετά από εξετάσεις σε επιτροπή του δημοσίου. Η προβλεψη αυτή καταργήθηκε όταν από το 2001-2002 οι μαθητές δημοσίων και ιδιωτικών σχολείων έδιναν σε πανελαδικό επίπεδο εξετάσεις σε όλα τα μαθήματα για την απόκτηση του απολυτηρίου Λυκείου.
Η επιλογή της ομοσπονδίας να προσφύγει στο ΣτΕ δίνει μεν ένα ισχυρό μήνυμα προς το Υπουργείο για να επανεξετάσει τις επιλογές του αλλα ταυτόχρονα θέτει την ΟΙΕΛΕ στο στόχαστρο όλων των γνωστών μας αντιπάλων που επιζητούν διαρκώς μια ευκαιρία για να λασπολογήσουν. Οπότε μαλλον θα ακούσουμε πολλά στο προσεχές διάστημα.....

7 σχόλια:

  1. Επιτέλους να ξυπνήσουμε!! Να καταλάβει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου ότι δεν μπορεί να επιτίθεται διαρκώς στους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς και να τα καταπίνουμε όλα αμάσητα.

    Πάντως απορώ για το γεγονός ότι αν και γνωρίζουμε ότι η κ. υπουργός για το παιδί της διάλεξε το σινιέ περιβάλλον του ΙΒ η ομοσπονδία δεν έχει πει τίποτα γι΄αυτό. Είναι μεμπτό να στέλνει η ίδια το παιδί της στο ΙΒ; ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΧΙ!! Όμως είναι οξύμωρο την ίδια στιγμή που επιλέγει για την οικογένεια της το "καλύτερο", όλοι το ίδιο θέλουμε για τα παιδιά μας, να καταρρέει από τις δικές της επιλογές όλο το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντως οι πρώτες αντιδράσεις από πλευράς μερίδας ιδιοκτητών είναι χαρακτηριστικές. Έχουν αρχίσει να επιτίθενται εναντιον της ΟΙΕΛΕ κατηγορώντας ότι με τη προσφυγή στο ΣτΕ δυναμιτίζεται το έργο των ιδιωτικών εκπαιδευτικών και υπονομεύεται η ισοτιμία των απολυτηρίων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΓΕΛΝΩ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΑΝΕΞΟΔΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ. ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΖΩ ΑΝΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΩ. Η ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΠΕΘΑΝΕΙ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ, ΠΟΙΟ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ;ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΕΝΑΝ ΕΡΓΟΔΟΤΗ, ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΝ, ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ;ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ;ΑΝ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΟΜΙΜΟ-ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ-ΥΓΙΕΣ ΘΕΣΜΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ-ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΡΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ-ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΣΕ ΔΙΑΛΟΓΟ. ΔΙΑΛΟΓΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ. ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΥΑΝ ΜΟΝΟ. ΤΩΡΑ ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΑΝΕΡΓΟΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΙΚΡΑ ΑΣΤΕΙΑ.
    ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ ΑΝΕΡΓΟΣ ΠΡΩΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ, ΧΩΡΙΣ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΞΕ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΟΥ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΕΠΙ ΧΡΟΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η ΟΙΕΛΕ είναι ίσως η μοναδική ομοσπονδία που πάντα στήριζε το διάλογο και πάντα κατέθετε προτάσεις. Δυστυχώς το αποτέλεσμα του διαλόγου και της δημόσιας διαβούλευσης συνοψιζεται στο συζητώ-διαβουλέυομαι-ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ. Για να υπάρξει πραγματική σύνθεση απόψεων μέσω του διαλόγου απαιτείται α) κουλτούρα διαλόγου από όσους εμπλέκονται β)επαγγελματικές - κοινωνικές ομάδες πίεσης.
    Ως κοινωνία δεν έχουμε εκπαιδευτεί στο πρώτο, ως συνδικάτο υστερούμε απελπιστικά (sic) στο δεύτερο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα πρέπει να ενημερώσουμε τους αναγνώστες ότι από χθές το βράδυ το Bloger δεν επέτρεπε το σχολιασμό κειμένων. Τώρα που μπαίνω διαπιστώνω ότι δύο σχόλια έχουν εξαφανιστεί!!! Παράκληση νε επαναυποβληθούν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
    Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΑΙ ΕΧΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΑ ΣΗΜΕΙΑ, ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΑ ΔΕΚΑΔΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗ. ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΜΠΛΕΚΕΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΣΕ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΥΜΑ. ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟΥ, ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙ ΤΟ ΕΝΔΟΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΠΟΙΩΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΠΛΕΥΡΑ ΤΩΝ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ ΑΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ. ΤΟ ΤΟΠΙΟ ΠΟΥ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΝΥΔΡΟ ΙΔΕΩΝ ΚΑΙ ΘΕΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. ΑΣ ΒΓΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΤΥΧΕΣ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ. ΑΣ ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ, ΟΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΣΤΗΡΙΓΜΑ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΙ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΩΣ Ο ΦΟΒΙΣΜΕΝΟΣ, Ο ΚΑΚΟΠΛΗΡΩΜΕΝΟΣ, ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ. ΕΖΗΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΒΓΗΚΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ. ΖΩ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗς ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΣ ΣΤΗΡΙΞΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΟΛΕΣ ΜΟΥ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ. ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΝΩ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΟΣΟ Ο ΦΟΒΟΣ ΦΥΛΑΕΙ ΤΑ ΕΡΜΑ. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ ΚΥΡΙΟΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η ΟΙΕΛΕ έχει κάνει αρκετές έρευνες για την αποτύπωση της κατάστασης στα ιδιωτικά σχολεία και πραγματικά έχει καταγγείλει σε αρκετές συνεντεύξεις το καθεστώς λειρουργίας των Ιδ. Σχολείων. Εχει κινηθεί νομικά εναντίον προισταμένων γραφείων για παρατυπίες και "παραλείψεις" και στα ΠΥΣΠΕ και ΠΥΣΔΕ δίνονται σε πολλές περιπτώσεις μάχες, για να ανατραπούν παράνομες απολύσεις σε ιδιωτικά σχολεία. Όμως, εκ των πραγμάτων φαίνεται ότι όλα αυτά δεν είναι αρκετά, ειδικά στις δύσκολές εποχές που περνάμε. Το συνδικαλιστικό κίνημα χρειάζεται ήγεσία ευαίσθητη όχι μόνο στις κραυγές αλλά και στα ανεπαίσθητα ψυθυρίσματα της κοινωνίας μας. Αλλά πρώτα από όλα χρειάζεται μια ισχυρή ομάδα πίεσης που θα αγωνίζεται δυναμικά όποτε χρειαστεί. Αυτή δε τη διαθέτουμε και καλό είναι να ανοίξουμε μία κουβέντα γι'αυτό....

    ΑπάντησηΔιαγραφή